1 december

halloj.
herregud vad snabbt tiden går, redan första december...
fan jul sanrt ;oo!  längtalängta!
btw, filmen ida och jag såg på bio i söndags var helt sjukt bra!
Lite seg i början, men efter ca en halv timma blev den kanon.

dålig update har det vart också...
men jag har inte orkat.
igårkväll  kom benjamin och jimmy till mig, gjorde inte så
mycket, kolla lite teve och satt mest å sancka :)!
dom drog runt 11 eller nåt. då gick jag och la mig.
vakna imorse och va dööööh trött, men det var bara att gå upp iallfall.
har ju tema dag i skolan, så det är chill!
sitter just nu uppe i datasalen, ska skriver en uppsats om en känd
person i engelskan, skitråkigt.
skriver mera ikväll :)

pusssss

Kommentarer
Postat av: mamma

Det gör du ju inte ,,för du skriver ju i din blogg,,

Hahaha,,Puss,,

2009-12-01 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0