10 december

ojoj, inte skrivit på länge, sorry babes <3
igår va jag i skolan, efter det åkte jag hem, gjorde klart det sista som
skulle vara inlämnat i skolan. skönt! äntligen klar med allt.
Sen åkte jag och ida å gymmade o lite så.. skööönt!
sen åkte jag hem o duschade. Benjamin kom lite senare också.
myys <3.
imorse försov jag mig -.- . vaknade kvart över åtta, ( vi börjar då ).
Tur jag hade för pappa var hemma, så han fick köra ner mig.
Gjorde inte alls mycket i skolan idag, klar med allt ju!
efter skolan åkte jag hem, satt vid datan sen packade jag lite
och åkte in till mamma, så nu sitter jag här hos mamma.
imorgon blir det GIIIIIRLYNIIIGHT! ska bli så jävla kul.
tjejkväll med dom bästa brudarna, kommer bli bäst asså:D!
sen på lördag ska ja mamma syster och håkan julmysa lite :).
göra pepparkak'shus och lite sånt! ska bli kul.
hoppas på att få träffa älsklingen nåt i helgen också!
Nu ska jag gå och dricka te o ta en macka.
pusssssseeeen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0