13 december

3:dje advent, jarååå!
måste bara säga att det var så jääääävla roligt i fredags asså!
inte haft så kul på länge, tack brudar <3
på lördagen åkte jag inte till mamma runt halv ett,
mådde inte alls bra, ont i halsen och dö snorig, även nackspärr -.-
inte kul. vi gjorde iallafall pepperkakshus, jag gav upp rätt snabbt,
uschh, gick inte alls bra, man måste ha tålamod för sånt där,
vilket jag tydligen inte hade! he-he.
mamma lagade sen god mat. sen blev det slöaa hela dagen,
skööönt!
idag vaknade jag vid halv elva, mådde inte alls bra,
har inte gjort mkt idag, bara segat,
fortfarande nackspärr och snorig o ont i huvet o halsen :(, hih.
nu snart kommer benjamin hit <3.
ikväll ska jag sova tidigt, måste måste måste
må bättre imorgon, för vi har lucia då...
nu ska jag börja kolla på riverside och vänta på
älsklingen :))!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0