17 december

jätte dååålig på att blogga!
ajja, no tears for that ;)!
lite kort sammanfattning om veckan dåå!
julshowerna igår gick väl skapligt! HAHA.
kan aldrig hålla mig ifrån att skratta...
efter den sista showen på kvällen var jag med ida becca robin och martin,
va på gårn ett litet tag. sen upp mot pizzan, pappa kom å
hämtade mig runt nio. när jag kom hem tog jag en dusch,
sen gjorde jag varm choklad och satt och kolla på
riverside :). sen somna jag.
imorse vaknade jag runt åtta. gjorde iordning mig, gick sen till bussen
och åkte ner till skolan. har inte gjort ett piss i skolan idag.
bara städad skåpet. fett onödig dag asså..
ska typ fika i skolan vid halv 4, tråk. sen ska vi till
kyrkan, ännu tråkigare, men får betygen då. hmm!!
just nu sitter jag inne i klassrummet med sanna :)!
puuuss <3
saknar min pojke också :((((((

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Heej!

Roligt med julshowerna""

Det gick säkert jätte bra=)

Ska till macke nu men ha det så gött så ses vi!!

kram / syrran =)

2009-12-17 @ 17:59:37
Postat av: mamma

Hörrö!!!de bloggas dåligt må jag säga,,,,=)

2009-12-25 @ 21:10:22
Postat av: bästaida

du är sämst på och blogga jue :D

haha :D

ily<3

2010-01-05 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0