21 november

ojoj, inte skrivit på ett tag,
sooorrryyy!!
sov iallfall hos ida igår från idag.
vi vaknade runt halv nio imorse :|, va tvungna att gå upp
och göra iordning oss, sen åka in till stan,
först kungstgård, sen plusgymnasiet.
efter vi hade vart och kollat på dom skolorna,
åkte vi ner till stan. köpte jag något? JARÅ! ovanligt? NERÅ!
ae men köpte iallfall hårspray, puder, 4 par örhängen,
två armband och parfym :))! sen åkte vi hem till ida.
haha, dampade sönder oh bah fick ryck och skulle sminka varandra,
vi vart inte fina kan jag lova :|| xd haha !
ae men sen iallfall så åkte jag hem till mig, käkade
och sen fixade mig, åkte ner till krokek igen och träffade ida
och robin :), vi typ träffa några xd .. sen så
kom benjamin <3 och jimmy ner också :). åkte till kvarsebo och
hämtade gurra ! sen vet ja fan inte va vi gjorde xd
gjorde typ inget iaf :p, åkte upp t strömsfors o kolla lite,
va ngn lokalfest där xd. men typ sög så vi åkte ner till krokek igen,
sen skulle ida hem, så vi släppte av henne hemma hos henne,
sen åkte jag robin benjamin jimmy emelie och boffer upp till lokalen igen,
va där ett tag xd sen lite senare åkte jag benjamin och jimmy in till stan oh
jimmy käka xd träffade även tim och johan :))
nu ska jag sova! nattinatt (: <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt amanda ;) du kan få en i julklapp kyssss <3

2009-11-22 @ 11:28:40
Postat av: svar till:

hahhaa, vad kan jag få i julklapp?(a)

kyss på dig meh ! ;D

2009-11-22 @ 12:56:23
Postat av: din mamma,,

va inte du hemma förrän tre i fredagsnatt?????

2009-11-23 @ 15:37:30
Postat av: svar till mamma :

ja va fan hemma klockan 11 :O

2009-11-23 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0