23 novmeber

hejhej :)).
skola idag, vilket innebar - prata med ingela o gunnar! (yy) javisst!
ajja, får skylla mig själv för de faktiskt. men men .
kände mig inte alls bra runt lunch, fick ont i huvvet och kände
mig allmänt trött bara, vart typ tungt att andas o skit, ;o.
ajja, fick hosta igenom mig dagen.
när jag kom hem satte jag mig vid
datan en snabbis, sen la jag mig
i sängen o slockna direkt. vaknade nu när pappa kom hem.
ska be han laga mat nu också för jag är dööööööhungrig :).
ikväll blir det att vara hemma och ta de lungt,
myyyys kanske :))
ajja have it nice! <3

pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ta de lugnt gumman,,å va rädd om dig,,puss love you

2009-11-23 @ 18:36:25
Postat av: svar till mamma:

jadåå! du också!

och jag älskar dig :)

2009-11-23 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0