26 november

hallojj!
vaknde imorse och hade skit ont i armen, ( från sprutan )!
åkte t skolan, o de sög :)!. började få sjukt ont i huvet på sista lektionen,
kändes som jag hade feber, när jag kom hem så tog jag febern och hade 38..
inte kul.. sen klockren 4 fick jag åka ner till skolan igen, utvecklingssamtal -.- ..
gick ju som de gick, men ärligt talat så har jag fått en tankeställare, har struntat i skolan
typ hela nian, och det ångrar jag stort nu, så nu blir det att ligga i, i skolan asså!
KÄMPA KÄMPA! efter utv.samtalet åkte jag direkt till mamma, somna på soffan runt sex eller ngt
och sov till nio.. nu ska jag gå och lägga mej i sängen, mår inge vidare, o
måste till skolan imorgon. Ska stå i TOASTEN ;)!
ajja, hare bra alla och sov gott!
puuusss.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hmmm,vad är det din kloka mamma har sagt HELA tiden???????????????????????

2009-11-29 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0