28 november

hejhej! tänkte skriva lite vad jag gjorde igår
och idag, i och med att jag inte skrev igår..
iallfall så satt ju jag och ida i toasten i fredags,
fett skönt att slippa lekitoner, men det är ju så jävla tråkigt xd!
efter skolan åkte jag hem, fixade mig lite. sen tillbaka till krokek och träffade
Carro, sen kom benjamin jessica och jimmy också.
och lite senare kom Ida också :). vi gjorde typ inte så mkt.
Jag och benjamin åkte hem till mig runt ett, och han sov
hos mig <3 vakande vid tolv idag av att min bror ringer pch säger att han
skulle komma och hämta mig om en halv timma. lågkvar i sängen ett
tag, var sjukt trött. sen gick jag upp och fixade mig lite grann, sen in till stan och fira bror
min som fyller 21 idag :') sen har jag bara vart hemma och typ sovit idag.
ganska sköönt!

pussssss.

Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman!!!Du kommer att sova bort ditt liv=)Puss!!

2009-11-29 @ 10:39:47
Postat av: mamma

Gumman,,du kommer att sova bort ditt liv=)puss

2009-11-29 @ 10:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0