7 november

tjatja!
gårdagen började med att mimmie kom hem till mig runt sju,
vi lagade mat, fixade oss. sen kom tim och hämtade oss o vi åkte ner till
lokalen där robin hade fest för han fyllde 19 :)) <3
typ vid tio drog jag mimmie carro och ida in till stan på fest
hos john?.. där sööööög det riktigt hårt,
så vi åkte tillbaka till krokek, till lokalen :).
Det satt ju inte fel att det fanns en bastu där så man kunde sitta oh värma sig,
nejdå! ((:
runt fem på morgonen kanske? hade alla typ dragit, bara jag mimmie
ida henka oh freddie kvar ( tim o robin va i stan, men kom snart )
så jag ida freddie o mimmie passade på och städa, så det var klart tills
robin och tim kom tillbaka! duktiga som vi är :')))))
när dom kom tillbaka skjutsade tim upp henka o freddie till dom,
sen kom han tillbaka oh hämtade mig mimmie o ida o körde hem oss
till mig, tack <3
idag blir det att träffa ida. ovanligt? ja, egentigen nej. men lite för
lite omväxlings skull svarade jag ja. hohooho.
får se vad vi hittar på. skriver ikväll!

puss & kram amanda.

Kommentarer
Postat av: eric

vare i stavsjö?:D<3

2009-11-07 @ 16:52:02
Postat av: svar t eric

nej det blev aldrig så :P.

det blev i lokalen där vid robin dauksz vetu :)<3

2009-11-07 @ 16:53:23
Postat av: mimmiehell

hahaha vilken fredag asså <3

för dit sen stan sen tillbaka, ja tummen upp för den asså:)<33

2009-11-07 @ 17:27:53
Postat av: svar t mimmie

haha, ja fyfan xd ! menmen :)<3

2009-11-07 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0