19.02

hejhej. skol-dagen har gått väldigt fort idag. skönt. Hade ju då möte efter skolan, med mina föräldrar och min ena lärare -.- ...! jodå. men det gick väl bra, nu blire att ligga i, i skolan fram till sommaren kan jag lova. typ hej jag ska bli pluggis B-). nejjdå. men jag ska iallfall sköta mig - göra alla prov i tid - lyssna mer på lekitonerna och inte prata med mina bästabrudar lika mkt - inte ha mobilen på. för jag ska fan i mig få bra betyg ;) hahah. aedå. men nu sitter jag här. jappjapp. ska snart laga mat. köttfärssås o spagetti, satan i gatan va gott. sen blir det att kolla på CSI -bääääst- och efter det private practise -stavning?- yamann. sen sovagott i min osköna säng :(. pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0