börja blogga igen???

Ja ni..
som sagt, har verkligen vart urusel på att blogga,
och bara struntat i det totalt. Har faktiskt inte tyckt det
har vart så kul..
Men jag kör på igen ;) bäst som jag är!
phaha.
  justeee, har tagit hål i tungan vavvava ;) bild kommer imorgon. yeees!

back to school anyway... usch va tråååååkigt! jappjapp.
naerå, men slutade tidigare idag, i och med nytt besök på
ungdomsmottagningen, men skulle bara hämta ut nya
p-piller.  Sen blev det en liten runda på stan med mimmie
och upp till vilbergen ett tag. Sen hem.
duschade, och sen har jag bara slappat framför datan.
sköönt!

3 månader med min älskling idag också.
lyckligast i världen är jag nog som har honom,
så underbart snäll! <3
älskar dig Benjamin.


Kommentarer
Postat av: annapanna

as fin i hål i tungan gumman !

grattis till dej och bennjjii :D

2010-03-01 @ 22:33:05
Postat av: svar till anna

taack hjärtat.

love u :)

2010-03-01 @ 22:45:59
Postat av: Rasmus

Dra upp kläder o skit då, mer än vad du gör 24/7 :D

2010-03-04 @ 18:16:20
URL: http://pieceofshit.blogg.se/
Postat av: svar till rasmus.

haha .. får väl börja göra det dåå ;)

2010-03-04 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0